​مدرسه آنلاین زبان روسی

آدرس ما
تهران، پاسداران خانه سام طبقه 5
با ما در ارتباط باشید
Info@ruonline.ir
شماره تماس
 09204133832

آخرین مقالات

دانشگاه های برتر روسیه

دانشگاه های برتر روسیه
دانشگاه های روسیه از جمله معتبرترین مجموعه‌های تحقیقاتی و پژوهشی به شمار می‌آید که علاقه روزافزون مشتاقان علم را برای گرفتن ویزای تحصیلی روسیه دو چندان کرده است. البته از هنگامی که زبان برخی از دانشگاه‌های این کشور از زبان روسی به انگلیسی تغییر کرده است؛ تحصیل در روسیه به عنوان بهترین مقصدهای مهاجرت برای تحصیل محسوب می‌شود. اکثر متقاضیان ادامه تحصیل در این کشور به دنبال بهترین دانشگاه های روسیه برای پزشکی و دندانپزشکی هستند. از این رو فدراسیون روسیه در چند سال گذشته برنامه‌های خاصی برای پیشرفت سطح کیفی موسسات پژوهشی و آموزشی عالی اجرا کرده است.
ادامه مطلب

پیام نوروزی رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به ایرانیان

 پیام نوروزی رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به ایرانیان
بنا بر بیانیه کاخ کرملین، رئیس‌جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز نوروز را به مردم این کشور تبریک گفت. در این بیانیه آمده است: ولادیمیر پوتین به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلات بهاری نوروز را به رهبری جمهوری اسلامی ایران تبریک و نیز به همه ملت ایران تبریک گفت. بنا بر گزارش دفتر ریاست‌جمهوری روسیه، پوتین و رئیسی درباره همکاری های دوجانبه از جمله گسترش روابط تجاری-اقتصادی و پروژه های بزرگ سرمایه گذاری گفتگو کردند. .
ادامه مطلب

فرصت شغلی زبان روسی و بازار کار مترجمی زبان روسی

فرصت شغلی زبان روسی و بازار کار مترجمی زبان روسی
مترجمی کار در کنسولگری و سفارت تدریس این زبان در دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش زبان شرکت‌های هواپیمایی و انواع شرکت‌های بین‌المللی مشغول به کار شدن در مؤسسات اطلاعاتی و البته تحقیقاتی حضور به‌عنوان افراد دارای تسلط به زبان روسی در کارخانه‌ها، سمینار و جشنواره‌ها استفاده از زبان روسی در کشور روسیه و دیگر کشور‌هایی که از شوروی جدا شده‌اند، باعث شده آموزش این زبان قابل‌توجه باشد. میزان فراگیری این زبان به‌قدری است که در میان زبان‌های زنده دنیا در جایگاه پنجم قرار گرفته است. با اساتید مجرب ما در مدرسه آنلاین زبان روسی بسرعت روسی را بیاموزید
ادامه مطلب

بازار کار رشته زبان روسی

بازار کار رشته زبان روسی
آینده شغلی و در آمد رشته زبان روسی زبان های خارجی که زبان روسی زیر مجموعه ی آنهاست به دلیل روابط بین المللی و رفت و آمد مردم جهان از کشورهای مختلف معمولاً کاربرد و کارایی دارند. فارغ التحصیلان و زبان آموزان رشته زبان روسی اگر از سطح مهارت مطلوبی در چهار بعد زبانی که شامل: سخن گفتن، شنیدن، خواندن و نوشتن است برخوردار باشد به فراخور نوع حوزه ی کاری که انتخاب می کنند، می توانند درآمد کسب نمایند.
ادامه مطلب

روسیه کجاست

روسیه کجاست
  در 11 سپتامبر 2023، درس های جغرافیا، فنولوژی و تاریخ روسیه برای دانش آموزان روسیه و دانش آموزان موسسات حرفه ای متوسطه برگزار می شود. این کلاس ها به عنوان بخشی از "مکالمات در مورد چیزهای مهم" برگزار می شود. برای برانگیختن علاقه کودکان به دستاوردهای کشورمان در زمینه های مختلف و همچنین القای احساس غرور در کار چهره های برجسته روسی، صحبت با معلمان کافی نیست. یک اثر …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش